0

Kieli

                Cobello Oy:n verkkokaupan käyttäjäsopimus 

                 

                Voimassa 1.6.2020 alkaen

                 

                1. Palveluntarjoajan yhteystiedot

                2. Tilaaminen ja sopimus

                3. Tuotteiden hinnat

                4. Maksaminen ja maksutavat

                5. Tuotteiden saatavuus

                6. Tuotteiden ulkonäkö

                7. Toimitustavat, toimitusaika, kulut ja toimituksen viivästyminen

                8. Tuotteiden tarkastaminen, reklamaatiot ja virhevastuu

                9. Peruutusoikeus ja palautusehdot

                10. Ongelmatilanteet

                11. Takuu

                12. Henkilötietojen käsittely ja evästeet

                13. Ehtojen muuttaminen

                14. Sovellettava laki ja riitojen ratkaisu

                 

                 

                1. Palveluntarjoajan yhteystiedot

                Cobellon verkkokaupan tuotteita myy 

                Cobello Oy 

                Y-tunnus: 0904388–3

                Martinkuja 2, 02270 Espoo
                p. 09 41767676

                asiakaspalvelu@cobello.fi

                 

                2. Tilaaminen ja sopimus

                 

                Verkkokaupassa voivat asioida kaikki vähintään 18-vuotiaat henkilöt, joilla on toimiva sähköpostiosoite ja jotka tilaavat tuotteita Suomessa sijaitseviin toimitusosoitteisiin.

                 

                Rekisteröityminen

                 

                Asiakas  voi rekisteröityä  p alvelun käyttäjäksi täyttämällä rekisteröitymislomakkeen ja valitsemalla itselleen käyttäjätunnuksen sekä salasanan.  Asiakas  voi tilata tuotteita myös rekisteröitymättä.  Rekisteröityminen on maksutonta.   Cobello Oy  vastaa käyttäjän antamien tietojen Euroopan Unionin tietosuojalain mukaisesta käsittelystä.  Linkki Tietosuojaselosteeseen.

                 

                Rekisteröityessään  Cobellon v erkkokauppaan  a siakkaan käyttäjätunnuksena toimii hänen antamansa sähköpostiosoite ja  hän  valitsee itselleen salasanan. Asiakas on vastuussa salasanan huolellisesta säilyttämisestä ja salassapidosta ja vastaa kaikesta käyttäjätunnuksillaan tapahtuvasta asioinnista  v erkkokaupassa. Asiakkaan tulee olla välittömästi yhteydessä  Cobelloon,  jos  hän  havaitsee tai epäilee, että hänen tunnuksensa ovat paljastuneet tai että hänen tunnuksiaan käytetään väärin.  Cobellolla  on oikeus jäädyttää tai sulkea  a siakkaan tunnukset.

                 

                Verkkokaupassa tilaaminen


                Tuote tilataan valitsemalla verkkokaupan valikoimasta tuote. Asiakkaan valitsemat tuotteet lisätään ostoskoriin, missä valitaan tuotteille halutut tilausmäärät. Ostoskorista voi myös poistaa tuotteita ennen tilauksen vahvistamista ja maksua. Verkkokaupan tekniset järjestelmät tarkistavat ostoskoriin valittujen tuotteiden saatavuuden automaattisesti aina, kun asiakas käy ostoskorisivulla. On mahdollista, että ostoskorissa näkyvä tuotteen saatavuus muuttuu vielä ennen maksutapahtumaa.


                Tilausvaiheessa asiakkaan tulee ilmoittaa nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita.  Tilatessaan   tuotteita   Cobello Oy:n verkkokaupasta   tai rekisteröityessään   palveluun, käyttäjä   hyväksyy tästä sopimuksesta ilmenevät ehdot ja sitoutuu noudattamaan näitä ehtoja.  Asiakkaan lähetettyä tilauksen, tehty tilaus ja sopimus on sitova ja molemmat osapuolet ovat sitoutuneet noudattamaan sopimushetkellä olevia tilaus – ja sopimusehtoja. 


                Cobello lähettää asiakkaalle tilausvahvistuksen asiakkaan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen. Asiakkaan velvollisuutena on tarkistaa, että tilausvahvistus vastaa sisällöltään tehtyä tilausta.  C obellolla on oikeus olla hyväksymättä tilausta. Tilaus sitoo Cobelloa, kun Cobello on toimittanut asiakkaalle sopimusvahvistuksen. Cobello saattaa olla hyväksymättä tilausta esimerkiksi sen vuoksi, ettei tuotetta tai sitä korvaavaa tuotetta ole enää saatavilla.

                 

                3. Tuotteiden hinnat

                 

                Tuotteen hinta on  verkkokaupan  sivulla tuotetietojen yhteydessä tilaushetkellä näkyvä hinta.  Tuotteiden hinnat  ilmoitetaan euroissa ja ne  sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden  verkkokaupassamme olevien tavaroiden ja palveluiden  hintojen , valikoiman  ja toimituskulujen muutoksiin.  


                Hinnat ovat voimassa toistaiseksi tai erikseen ilmoitetun ajan. Jos verkkokauppaan on tullut virheellinen hinta, hinta ei sido Cobelloa, mikäli asiakas on tiennyt tai hänen olisi pitänyt tietää hinnan olevan virheellinen. 

                 

                Tuotteiden hinnat eivät sisällä toimitus- ja käsittelykuluja, vaan ne ilmoitetaan erikseen sekä välittömästi tilauksen yhteydessä, että tilauksesta asiakkaalle lähetettävässä vahvistuksessa.

                 

                4. Maksaminen ja maksutavat

                 

                Meillä voit maksaa seuraavilla tavoilla

                • Kaikkien kotimaisten pankkien verkkomaksupainikkeet: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki

                • Lasku- ja osamaksupalvelu: Collector Bank

                • Korttimaksaminen: Visa, Visa Electron, Mastercard, Eurocard ja American Express

                • Mobiilimaksaminen: MobilePay ja Siirto

                Maksupalvelutarjoaja 

                Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj ( Y tunnus  2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.


                Paytrail Oyj,  Y -tunnus: 2122839-7
                Innova 2
                Lutakonaukio 7
                40100 Jyväskylä
                Puhelin: 020 718 1830
                www.paytrail.com


                5. Tuotteiden saatavuus


                Cobello pyrkii siihen, että saatavilla olevista tuotteista olisi verkkokaupassa ajantasaiset ja oikeat tiedot, mutta ei kuitenkaan voi taata tietojen virheettömyyttä, eikä myytävien tuotteiden saatavuutta tai riittävyyttä. Tiettyjä tuotteita valmistetaan vain rajallinen määrä tai tuote saattaa muutoin olla tilapäisesti loppuunmyyty.


                Mikäli tilauksen vastaanottamisen jälkeen käy ilmi, että tilattu tuote on loppunut tilapäisesti tai pysyvästi järjestelmän mahdollistettua tilauksen tekemisen, Cobello ilmoittaa tästä asiakkaalle viivytyksettä asiakkaan ilmoittamia yhteystietoja käyttäen.


                Mikäli tilattua tuotetta ei ole lainkaan saatavilla Cobello sitoutuu hyvittämään asiakkaalle tilatusta tuotteesta jo maksetun hinnan täysimääräisesti, ja kaupan katsotaan purkautuneen kyseisen tuotteen osalta. Cobellon asiakaspalvelu ottaa tällaisessa tilanteessa asiakkaaseen yhteyttä, ja asiakkaalla on halutessaan mahdollisuus pitää kauppa voimassa ja hyväksyä pidempi toimitusaika tai korvaavan tuotteen toimittaminen. 

                 

                6.   T uotteiden ulkonäkö

                Tuotteiden luonnollinen ulkonäkö kuten värisävyt saattavat poiketa kuvista, johtuen siitä, että materiaaleissa voi olla sävyeroja sekä eri erissä voi olla sävyeroja. Lisäksi eri kameroilla otetut tuotekuvat ja tietokoneen näyttö saattavat vääristää värisävyjä. Cobellon valikoimissa on myös sellaisia tuotteita, joiden ulkonäkö poikkeaa merkittävästi toisistaan esim. materiaalinsa ja/tai muotonsa puolesta. Näissä tapauksissa on tuotteen kuvauskentässä aina erilliset maininnat, mikäli tuote on ainutlaatuinen ja tuote voi merkittävästi poiketa verkkokaupan kuvan ulkonäöstä. Tilatessaan tällaisen tuotteen asiakas hyväksyy tuotteen ainutlaatuisuuden tutustuessaan tuotteen kuvaukseen. 

                Cobello on velvollinen ilmoittamaan asiakkaalle kuluttajasuojalain mukaisesti viipymättä, jos tuotteen ominaisuudet tai toimitusajat ovat muuttuneet sopimushetkellä ilmoitetusta poikkeaviksi. Tällaisessa tilanteessa asiakkaalla on myös oikeus tuotteen vaihtamiseen tai tilauksen perumiseen  

                 

                7. Toimitustavat, toimitusaika, kulut ja toimituksen viivästyminen


                Asiakas voi valita tuotteiden toimitustavaksi joko noudon Cobellon myymälästä, noudon valitsemastaan Postnordin pakettiautomaatista tai kotiinkuljetuksen Kuljetusmaailman tai Postnordin välityksellä.  Cobello toimittaa tuotteita Suomessa sijaitseviin toimitusosoitteisiin. Ennen varsinaista toimitusta Kuljetusmaailma tai Postnord on yhteydessä asiakkaaseen tarkemman jakeluajan sopimiseksi. Tämän vuoksi asiakkaan tulee antaa yhteystietojensa yhteydessä myös puhelinnumero, josta hänet voidaan varmimmin tavoittaa. Jos asiakasta ei tavoiteta puhelimitse tai puhelunnumeroa ei ole annettu, asiakkaalle postitetaan soittopyyntö kuljetusajankohdasta sopimiseksi.

                Toimitusajat

                Varastotuotteiden toimitusaika on yleensä  3 –7 arkipäivää tilausvahvistuksen saapumisesta.  Tuotteiden toimitusaika riippuu tuotteen saatavuudesta ja toimituksen määränpäästä.  Mikäli kyseessä on tilaustuote, tilausvahvistuksessa ilmoitetaan arvioitu toimitusaika.  Mikäli tilaus sisältää tuotteita, joilla on eripituinen toimitusaika, toimitetaan tilaus pisimmän ilmoitetun toimitusajan mukaisesti.


                Cobello ei vastaa   viivästyksistä, joihin   Cobello ei itse ole  osallinen  ja joihin Cobello ei itse ole pystynyt vaikuttamaan, kuten maahantuojan tai tehtaan tuotannollisista tai muista ongelmista. Cobello ei vastaa  ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista.  Cobello on velvollinen ilmoittamaan asiakkaalle viipymättä tuotteen saatavuuteen, toimitusaikaan tai tuotteen ominaisuuksiin liittyvistä muutoksista kuluttajasuojalain mukaisesti.

                 

                Toimituksen viivästyminen

                Jos tuotteiden toimittaminen viivästyy arvioidusta ajankohdasta, Cobello pyrkii ilmoittamaan viivästyksestä asiakkaalle käyttäen asiakkaan ilmoittamia yhteystietoja ja antamaan asiakkaalle uuden arvion tuotteen toimitusajankohdasta.


                Asiakkaalla on oikeus vedota tuotteiden toimittamisen viivästymisestä johtuviin kuluttajansuojalain mukaisiin oikeuksiinsa. Cobello ei kuitenkaan vastaa viivästyksestä, jos kuljetus viivästyy tai tilausta ei voida lainkaan toimittaa asiakkaasta johtuvasta syystä (esim. asiakas on ilmoittanut virheelliset yhteystiedot, asiakas ei ole ilmoittanut yhteystietojensa muuttumisesta tai asiakas ei ole paikalla sovittuna tuotteiden toimittamisajankohtana eikä häntä tavoiteta).

                 

                Toimituksen hinta ja toimitustapa

                Tuotteen hinnat eivät sisällä toimituskulua. Tilauksesi toimituskulut näet toimitus – ja maksutavanvalintasivulla.  Kuljetusmaksu määritellään verkkokaupan kassalla tuotteiden kokonaismäärän -  ja toimitustavan  sekä toimitusmääränpään  perusteella.

                 

                Toimitamme manner-Suomen sisällä pääosin Postnordin ja Kuljetusmaailman kautta. Kuljetuksen hoitava kuljetusliike ottaa ennen toimitusta yhteyttä asiakkaaseen. Kuljetusmaailman kotiinkuljetuksessa 2 miestä kantaa tuotteen sisälle. Postnordin kotiovelle toimituksessa tuote tuodaan ensimmäiselle ulko-ovelle tai ulko-oven välittömään läheisyyteen. Mahdolliset lisäpalvelut veloitetaan erikseen.

                 

                • Myymälästä noutaminen on maksutonta

                • Noutopistepaketti alkaen 7,90 €

                • Ovelle toimitettu paketti alkaen 19,90 € 

                • Kahden miehen kuljetus – ja sisäänkanto alkaen 59 € (Alue 1)

                • Kahden miehen kuljetus- ja sisäänkanto alkaen 74 € (Alue 2)

                • Kahden miehen kuljetus- ja sisäänkanto alkaen 89 € (Alue3)

                • Postnord kuljetus ulko-ovelle tai ulko-oven välittömään läheisyyteen alkaen 37 € (Alue 1)

                • Postnord kuljetus ulko-ovelle tai ulko-oven välittömään läheisyyteen alkaen 57 € (Alue 2)

                • Postnord rahti ulko-ovelle tai ulko-oven välittömään läheisyyteen alkaen 180 € (Alue 1)

                • Postnord rahti ulko-ovelle tai ulko-oven välittömään läheisyyteen alkaen 500 € (Alue 2)

                 

                Tuotteen noutamatta jättäminen toimituspaikaksi valitusta myymälästä silloin, kun asiakas ei ole tehnyt nimenomaista peruuttamisilmoitusta, katsotaan tilauksen peruuttamiseksi. Jos asiakas ei nouda toimitettua tuotetta määräajassa valitsemastaan myymälästä, eikä nimenomaisesti ilmoita tuotteen peruuttamisesta 30 päivän kuluessa toimitusilmoituksen saatuaan, asiakkaan katsotaan peruuttaneen tilauksen. Tällöin Cobello on oikeutettu perimään asiakkaalta 10,00 euron suuruisen käsittelymaksun. Cobello on oikeutettu kuittaamaan edellä mainitut kustannukset asiakkaalle hyvitettävistä, asiakkaalta saaduista maksusuorituksista ennen maksusuoritusten palauttamista asiakkaalle.

                 

                Poikkeustilanne COVID-19

                 

                Postnordin kuljettajat eivät kanna lähetyksiä sisälle asuntoon poikkeustilanteen aikana. Näin vähennetään molemminpuolista altistumisen riskiä. Vastaanottajan kanssa sovitaan toimituksesta puhelimitse ennen jakelua ja kerrotaan, että tilaus jätetään asiakkaan asunnon oven eteen, mutta ei tuoda sitä sisälle asuntoon. Kuljettaja soittaa ovikelloa ja asettaa paketin oven eteen. Kuljettaja odottaa muutaman metrin päässä, kunnes asiakas vastaanottaa lähetyksen. Vastaanottajalta ei myöskään pyydetä allekirjoitusta, vaan toimitus kirjataan järjestelmään kuljettajan toimesta. Kuljettajat eivät myöskään käsittele vastaanottajan henkilöllisyystodistusta tai puhelinta. Kuljetusmaailman kuljettajat kantavat tuotteet sisään, ellei toisin sovita.

                 

                8. Tuotteiden tarkastaminen, reklamaatiot ja virhevastuu

                Kun asiakas on vastaanottanut toimituksen, tulee hänen viipymättä tarkistaa, että toimitetut tuotteet ovat ehjiä ja muutoin virheettömiä. Asiakkaan tulee myös varmistaa, että toimitus sisältää kaikki asiakkaan tilaamat tuotteet. Toimitusta koskeva tarkastus on hyvä tehdä kuljetusliikkeen edustajan läsnäollessa. Mikäli toimitettu tuote on vaurioitunut kuljetuksen yhteydessä, tulee asiakkaan pyytää kuljetusliikkeen edustajaa tekemään asiasta vahinkoilmoituksen eli merkinnän vauriosta allekirjoituksineen rahtikirjaan. Tämän lisäksi asiakkaan tulee olla yhteydessä Cobelloon alla mainitulla tavalla. 

                Jos asiakas havaitsee toimituksen tai tuotteen olevan muutoin virheellinen, asiakkaan tulee viivytyksettä virheen havaittuaan ja viimeistään 14 vuorokauden kuluessa ilmoittaa virheestä Cobellon asiakaspalveluun puhelimitse (09-41767676), sähköpostilla asiakaspalvelu@cobello.fi tai kirjeellä (Cobello Oy, Martinkuja 2, 02270 Espoo).

                Jos tuote on vahingoittunut kuljetuksen aikana, tulee ottaa valokuvat sekä pakkauksesta että tuotteesta. Kuvat ja lisätiedot tulee lähettää mahdollisimman pian asiakaspalveluumme osoitteeseen asiakaspalvelu@cobello.fi. Vahingoittunut kuljetuspakkaus tulee säilyttää niin kauan, kunnes reklamaatio on käsitelty. 

                Mikäli toimituksessa tai tuotteessa vahvistetaan olevan virhe, Cobellolla on ensisijaisesti oikeus kohtuullisessa ajassa korjata virhe tai toimittaa tilalle virheetön tuote. Cobello vastaa tuotteen virheestä kuluttajansuojalainsäädännön mukaisesti yksin tai yhdessä tuotteen valmistajan tai maahantuojan kanssa.

                 

                9. Peruutusoikeus ja palautusehdot

                 

                Asiakkaalla on oikeus syytä ilmoittamatta peruuttaa verkkokaupasta ostamansa käyttämätön ja alkuperäispakkauksessa palautettava tuote 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta ilmoittamalla siitä Cobellolle. Asiakkaan tulee tehdä peruuttamisilmoitus viimeistään edellä mainitun 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Peruutusilmoitus voidaan tehdä verkkokaupan asiakaspalveluun joko puhelimitse 09-41767676 (arkisin klo 10–20) tai sähköpostilla asiakaspalvelu@cobello.fi.

                Peruutusilmoitukseen tulee merkitä nimi, osoite, tilauspäivä, tuote ja se tulee lähettää sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@cobello.fi tai postitse alla olevaan palautusosoitteeseen. Tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa. Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla, noutopistepakettia lukuun ottamatta. Noutopistepaketin asiakas voi palauttaa maksutta. Tuote tulee palauttaa palautustarralla varaustettuna noutopisteeseen. Liitä mukaan peruutusilmoitus tuotepalautuksen yhteyteen.


                Hyväksymme ainoastaan käyttämättömät ja alkuperäisessä pakkauksessa tai asianmukaisesti pakatut tuotteet palautetuksi. Mikäli tuotetta on käytetty tai asiakkaan toimesta menettänyt myyntiarvoaan, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksesta.   Tuotteen arvon aleneminen käsitellään tapauskohtaisesti.  Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty, on Cobellolla oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka.


                Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ole suoraan yhteydessä myymälään 09-41767676 (arkisin klo 10-20)  tai asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@cobello.fi.
                Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi.

                 

                Palautusosoite:


                Cobello Oy

                Martinkuja 2

                02270 Espoo

                Peruutus- tai palautusoikeus ei koske lainkaan asiakkaan toivomuksesta valmistettua, asiakkaan valitsemalla tilauskankaalla tai muuten räätälöidysti tehtyä tai mittatilaustyönä yksilöllisten tarpeiden mukaisesti valmistettua tai muunneltua tuotetta. Peruutusoikeus ei koske ruokatuotteita, saippuoita, kosteusvoiteita tai muita hygieniatuotteita tai sinetöitynä toimitettua tavaraa, jonka sinetti on rikottu.  Vuodevaatteet (tyynyt, peitteet, patjat sekä niiden suojat, lakanat ja tyynyliinat) ovat hygieniatuotteita ja ne tulee palauttaa avaamattomissa, alkuperäisissä pakkauksissa.


                Myymälään tehdystä palautuksesta emme veloita palautuskulua.

                 

                Jos Asiakas peruuttaa kaupan, sen liitännäinen luottosopimus peruuntuu ilman toimenpiteitä.

                 

                Tuotteiden ja rahojen palauttaminen


                Asiakkaan tulee palauttaa peruuttamansa tuote kaikkine osineen, varusteineen ja lisävarusteineen alkuperäisessä pakkauksessaan viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluessa peruuttamisilmoituksen lähettämisestä. Kaikki peruutettavan tuotteen mukana seuranneet kaupanpäälliset tulee myös palauttaa.

                Cobello hyvittää asiakkaalle peruutettujen tuotteiden arvon sitä maksutapaa käyttäen, jolla asiakas on maksanut tuotteen, mikäli hän ei nimenomaisesti hyväksy palautuksen suorittamista muulla maksutavalla.

                Cobello suorittaa vastaanottamiensa maksusuoritusten palautuksen viivytyksettä ja kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa asiakkaan peruuttamisilmoituksen vastaanottamisesta. Cobellolla on oikeus pidättyä maksujen palautuksesta, kunnes Cobelloon saanut tuotteen takaisin tai kunnes asiakas on osoittanut lähettäneensä tuotteen takaisin. Tuotteen mahdolliset palautuskulut veloitetaan tuotteesta maksetusta summasta. Asiakkaalle ei aiheudu kustannuksia maksusuoritusten palauttamisesta.

                Mikäli asiakas peruuttaa tuotteen tilauksen, hänelle hyvitetään tuotteesta maksamansa hinta, vaikka tuotteen hinta olisi myöhemmin muuttunut. 

                 

                10. Ongelmatilanteet

                 

                Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa lähettämällä sähköpostia asiakaspalvelu@cobello.fi tai ottamalla yhteyttä myymälään tai olemalla yhteydessä puhelimitse p. 09 41767676 (arkisin klo 10-20).

                 

                11. Takuu

                 

                Asiakkaan on säilytettävä Cobellon lähettämä kuitti, tilausvahvistus ja lähete tuotteen tilaamisesta.

                 

                Tuotteisiin saattaa liittyä takuu, mikäli tuotteen valmistaja on sellaisen antanut. Takuuehdot ovat valmistajan määrittelemät. Takuu ei ole  Cobellon  myöntämä eikä  Cobello  vastaa valmistajan antaman takuun perusteella virheestä, josta  Cobello  ei muuten kuluttajansuojalain 5 luvun nojalla olisi vastuussa.

                 

                Kysy käsittelyohjeita tai huolto-ohjeita asiakaspalvelustamme tarvittaessa erikseen, mikäli et tuotteen mukana sellaista saa.  Takuu-aika on joidenkin kalusteiden kuten esimerkiksi sohvien runko-osissa pidempi.  Pidemmistä takuuajoista mainitaan kunkin pidemmän takuun omaavan tuotteen kohdalla erikseen . Takuuaika on tarkastettavissa Cobellon asiakaspalvelusta.

                 

                Takuu edellyttää, että tuotetta on käytetty asianmukaisesti siten kuin, mihin sellainen tuote on tarkoitettu .   Cobello ei vastaa tuotteen väärinkäytöstä ja huolimattomuudesta aiheutuneista vaurioista. Cobello ei vastaa tuotteen normaalin käytön aiheuttamasta kulumisesta, esimerkiksi kankaan, tyynyn, istuimen tai pöydän tason pintakäsittelyn normaalista käytön aiheuttamasta kulumisesta tai auringonvalon aiheuttamasta haalistumisesta. Cobello ei vastaa luonnonmateriaaleille kuten puun materiaalille kuuluvasta normaalista käyttäytymisestä. Jokainen virheilmoi tus käsitellään tapauskohtaisesti erikseen.

                 

                12. Henkilötietojen käsittely ja evästeet

                 

                Cobello käsittelee henkilötietoja kulloinkin voimassa olevan henkilötietolainsäädännön sallimalla ja velvoittamalla tavalla. Lisätietoja henkilötietojen käsittelystä löytyy Cobellon rekisteri- ja tietosuojaselosteesta. Lisäksi verkkokaupassa käytetään evästeitä, joiden käyttöä on kuvattu tarkemmin Cobellon verkkopalvelun käyttöehdoissa.

                 13. Ehtojen muuttaminen

                Cobello pidättää oikeuden muuttaa näitä ehtoja harkintansa mukaan ilmoittamalla siitä kotisivujensa www.cobello.fivälityksellä. Ehtojen muutokset tulevat voimaan, kun niistä on ilmoitettu. Asiakkaan asiointia verkkokaupassa ehtojen muuttamisen jälkeen pidetään vahvistuksensa siitä, että asiakas hyväksyy ehtoihin tehdyt muutokset.

                 14. Sovellettava laki ja riitojen ratkaisu


                Näihin ehtoihin sovelletaan Suomen lakia, lukuun ottamatta sen lainvalintasäännöksiä. Mikäli osapuolten välille syntyy tästä sopimuksesta tai sen soveltamisesta erimielisyyttä, osapuolet pyrkivät ratkaisemaan erimielisyydet ensisijaisesti neuvotteluin.  Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan  www.kuluttajariita.fi ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan www.kuluttajaneuvonta.fi Mikäli osapuolet eivät pääse asiassa sovinnolliseen neuvottelutulokseen, erimielisyys ratkaistaan Espoon käräjäoikeudessa Suomessa. Kuluttaja-asiakas voi kuitenkin viedä riidan kotipaikkansa yleisen alioikeuden tai kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.